PROBLEME LA ING – Sistemele au căzut și au fost remediate cu mare întârziere

0
157

PROBLEME LA ING „Pentru moment sistemele ING sunt nefuncționale. Lucrăm cu viteză pentru remedierea lor. Ne cerem tuturor scuze pentru neplăcerile create! Vă ținem la curent pe măsura ce restabilim funcționalitățile”. Este mesajul postat de ING pe pagina de Facebook sâmbătă, 10 septembrie 2016. Prea târziu, spun mulți nemulțumiți. Unii au rămas cu căruciorul plin în supermarket, alții la benzinărie, alții în străinătate, arată Realitatea

 

„De ce v-a luat așa de mult să scrieți anunțul ăsta care nu spune mai nimic? Ce înseamnă, concret, „probleme generale”? Vă rog să intrați în cât mai multe detalii. Încerc să-mi dau seama dacă banii mei sunt în siguranță și dacă nu cumva ar fi mai bine să îmi închid conturile și să mă mut la altă bancă. Când se vor remedia aceste „probleme generale”? Azi, mâine, la sfântu-așteaptă? Acest downtime va afecta în vreun fel activitatea bancară din săptămâna 12-16? Nu în ultimul rând: de ce vă pică sistemul atât de des? A fost picat complet de două ori într-o lună, sunt zile în care alertele prin sms nu funcționează deloc etc. Întrucât nu pot să-mi accesez banii, consider că merit răspunsuri detaliate la întrebările de mai sus. Liniile telefonice sunt ocupate, așadar vă rog să-mi răspundeți aici”, a scris un client pe Facebook.

În cele din urmă, ING a oferit un comunicat. „Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13.00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home’Bank au devenit indisponibile. Lucrăm împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplină siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate”.

Înainte de miezul nopții, ING a anunțat că toate sistemele funcționează.

Continuarea, AICI.

Sursă foto.

Te-ar mai putea interesa

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.