AcasăActualitateFAMILIE ŞI GÂNDURI BUNE - Cum a folosit primarul din Baia Mare,...

FAMILIE ŞI GÂNDURI BUNE – Cum a folosit primarul din Baia Mare, Cătălin Cherecheș, aprobarea judecătorului de a părăsi țara

spot_img

DISTRIBUIȚI

ÎN VACANŢĂ Lăsat să părăsească țara, Cătălin Cherecheș se află de câteva zile în Italia. Înainte de a ajunge la Lago di Garda în Italia, la o aniversare importantă de familie, primarul municipiului Baia Mare a vizitat Viena, locul în care acesta și-a făcut studiile la Universitatea Economică, scrie CluJust.

Cătălin Cherecheș a primit aprobarea judecătorului de a părăsi țara în perioada 27 aprilie-3 mai, această perioadă petrecând-o în compania mamei sale, deputatul Viorica Cherecheș.

Momentele din vacanța de care a avut parte Cătălin Cherecheș au fost imortalizate și făcute publice de către primarul municipiului Baia Mare pe pagina sa personală de facebook. Ajungând la Viena, alături de mama sa, Cătălin Cherecheș a făcut o declarație emoționantă celei mai importante persoane din viața lui.

catalin chereches32

„Mama. Ființa care deține toate cheile universului meu”, a scris Cătălin Cherecheș pe o rețea de socializare.

Ajuns la Padova, Cătălin Cherecheș a retrăit clipele din adolescența sa. Alături de mama lui, Viorica Cherecheș, acesta a vizitat mormântul lui Sfântul Anton, sfântul care i-a călăuzit pașii într-o etapă importantă a vieții.

Aici, primarul municipiului Baia Mare a întâlnit un prieten, un călugăr Franciscan, originar din localitatea maramureșeană Ieud.

catalin

„Pe la 11-12 ani mergeam spre școala mea, spre Liceul de Arte, trecând prin Piața Păcii, Piața Libertății, pășind pe Podul Viilor, Câmpia Tineretului, Aleea Grigorescu… Atunci, fără să îmi pot explica de ce, pașii mei se opreau de multe ori la bisericuța catolică din Piața Păcii.

Intram, ma așezam în fața statuii Sfântului Anton de Padova, spuneam Tatăl Nostru, așa cum mă învățase bunica, rosteam în gând dorințele mele pe care le știam că Sfântul mi le va îndeplini. Era secretul meu că merg acolo. Era prietenul meu și doar pentru sufletul meu.

Ieri a fost una dintre cele mai frumoase și emoționante zile din viața mea. Am fost fericit să îmi fac mama fericită și să mergem împreună la Padova, la mormântul Sfântului Anton.

M-am bucurat pentru că am simțit că îmi desăvârșesc un drum inițiatic început acum mai bine de 25 de ani. Am fost fericit să îl vizitez, să îl ating și să îi spun gândurile, prietenului meu pe care l-am cunoscut în copilărie… Sfântului Anton.

Și mama și eu eram plini de emoție, de încântare, de bucuria că ne-am împlinit un vis. Am ieșit din Basilica di Sant’Antonio, ne-am întors încă o dată privirea spre altar, spre mormântul Sfântului…

Un călugăr franciscan, dintre cei mai bine de 40 care viețuiesc acolo, se apropie de mine si mă întreabă cu un zâmbet larg și sincer, în românește, ce fac, cum de am ajuns acolo.

Era român. Era din Maramureș, din Ieud. Părintele Vasile. Un om minunat care ne-a arătat cele mai superbe locuri ale Basilicii di Sant’Antonio si ale Padovei petrecând împreună pe urmele Sfântului Anton clipe superbe.

Am venit la Padova să îmi vizitez prietenul din copilărie, Sfântul Anton și să mă rog lui, și am plecat câștigând încă un prieten, pe părintele Vasile”, a fost mesajul emoționant pe care l-a postat Cătălin Cherecheș pe o rețea de socializare după vizita de la Padova.

sursa INFO

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.