DIETĂ – Vrei să scapi de grăsimea de pe burtă? Respectă aceste 5 reguli simple

0
485

Dieta ta ar trebui să conțină multe fructe și legume bogate în fibre, precum merele, căpșunile, prunele, fasolea, broccoli, morcovii sau conopidă. Include și numeroase proteine sărace în grăsimi, precum pieptul de pui și peștele, și carbohidrați complecși, că orezul brun, grâul integral, vegetalele cu frunze verzi, paștele integrale etc.

Spune adio (măcar pentru 3 luni) prajelilor, alimentelor de tip fast food, cărnii roșii și mâncărurilor procesate.

Bea apă, dar înțelege de ce o faci

Cu cât bei mai multă apa, cu atât vei scăpa mai repede de grăsimea încăpățânată din zonă abdominala. Cu o cantitate insuficiență de apa în corp, ficatul, un organ extrem de important pentru arderea grăsimilor, începe să funcționeze mai lent. Iar dacă ficatul nu funcționează la parametri optimi, organismul începe să stocheze grăsime, care se va depozita cu precădere în zonă abdominala. De aceea trebuie să bei cei 2 litri de apa pe zi, pentru a-ți menține organismul hidratat și a pierde din grăsime.

Dă grăsimea jos din mers

Excercitiile cardiovasculare sunt foarte importante atunci când vrei să arzi caloriile în plus și să scapi de burtică, dar nu trebuie să alergi kilometri întregi pentru a obține același efect. Banalul mers pe jos (la slujbă sau la piață) e o modalitate grozavă de a slăbi în zonă abdominala. în plus, te umple de energie pozitivă.

Fă exercițiile potrivite

Simplele abdomene nu te vor ajută să scapi de “pernutele” de pe burtă. Va trebui să incluzi în sesiunea de fitness abdomene pentru zonă superioară și pentru cea inferioară, ridicări ale picioarelor, atât din poziția culcat pe spate, cât și din poziția culcat pe laterală, cât și exerciții pentru mușchii abdominali oblici. O recomandare excelentă sunt și 2-3 ore de înot pe săptămâna.

Nu sări peste mese

Acest obicei periculos nu a ajutat niciodată la slăbit și, mai mult decât atât, n-a făcut decât să creeze probleme serioase de sănătate pe viitor. Atunci când sări peste o masă rată metabolică scade și arzi mai puține calorii. Pentru a-ți ține corpul într-un proces continuu de ardere a grăsimilor mănâncă mai multe porții mici pe tot parcursul zilei.

Sursa: Mebias.net.

Te-ar mai putea interesa

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.