AcasăAlteleEconomicCAMPANIE - Ministerul Finanţelor a început o acţiune de informare şi verificare...

CAMPANIE – Ministerul Finanţelor a început o acţiune de informare şi verificare privind publicitatea înşelătoare

spot_img

DISTRIBUIȚI

CAMPANIE Ministerul Finanţelor derulează o campanie de informare şi verificare privind publicitatea înşelătoare şi publicitatea comparativă pe un eşantion de 447 de firme care comercializează produse alimentare, băuturi şi tutun. Dacă se constată încălcări ale legislaţiei în domeniu sunt aplicate sancţiuni.

CAMPANIE Ministerul Finanţelor Publice derulează o campanie de informare şi verificare privind publicitatea înşelătoare şi publicitatea comparativă la un eşantion de 447 de firme, dintre care 17 mari contribuabili, care comercializează produse alimentare, băuturi şi tutun (cod CAEN 4711), se arată într-un comunicat al Ministerului Finanţelor.

Programul are ca scop informarea comercianţilor privind prevederile legale în domeniul publicităţii înşelătoare şi comparative şi a consecinţelor defavorabile ale acestora.

De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le derulează în mediul online, presa scrisă, panotaj stradal, broşuri, pliante etc. În cazul în care se constată încălcări ale legislaţiei în domeniu pot fi aplicate sancţiuni.

Acţiunile de informare şi verificare sunt realizate de reprezentanţi ai structurilor de specialitate din cadrul tuturor direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice din ţară, iar în perioada următoare vor fi demarate informări şi verificări similare în următoarele domenii: comerţ cu amănuntul al produselor farmaceutice în magazine specializate, activităţi ale agenţiilor de turism şi comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare.

sursa Ministerul Finanţelor Publice

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.




TE-AR MAI PUTEA INTERESA