AcasăMARAMURESUL ISTORICAudiente: Acces Direct de la Antena 1 a surclasat emisiunea "La Maruta"...

Audiente: Acces Direct de la Antena 1 a surclasat emisiunea „La Maruta” de la Pro TV

spot_img

DISTRIBUIȚI

Acces Direct a început în forță sezonul de toamnă, reușind să spulbere concurența, încă din prima ediție a lunii septembrie.

Cu un look nou şi într-un decor cu adevãrat spectaculos, aşa şi-a întâmpinat ieri telespectatorii Simona Gherghe, dupã o binemeritatã vacanţã.

Bine v-am regãsit, dragii mei. A fost o pauzã lungã şi evident, mi-aţi lipsit foarte mult” le-a mãrturisit Simona.

Românii i-au fost alãturi ieri  în numãr foarte mare frumoasei prezentatoare, emisiunea Acces Direct impunându-se ca lider absolut de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor importante de public, încã de la prima ediţie a noului sezon.

Observatorul dimineţii, Observator 13, Observator 16 şi Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele cele mai urmãrite emisiuni în rândul publicul comercial, 18-49 urban.

În exclusivitate în platoul Acces Direct, direct din Cartea Recordurilor, a pãşit ieri cea mai micã femeie din lume, Jyoti, originarã din India, care la 20 de ani mãsoarã doar 63 de cm. O mulţime de surprize i-a pregãtit echipa Acces Direct lui Jyoti, printre altele, invitându-l în platou pe renumitul designer Mihai Albu, care i-a construit femeii prima pereche de încãlţãri cu toc.

Anda Adam, Daniela Crudu şi Mihai Mitoşeru, Vica Blochina, Cornelia Catanga şi Cristina Stamate i-au fost alãturi Simonei în prima emisie a acestui sezon, emisie ce s-a impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor relevante de public.

Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri o cotã de piaţã de 22.5% şi un rating mediu de 4.4% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasând pe locul secund Pro Tv, cu o cotã de piaţã de 17.8% şi un rating mediu de 3.5%.

În minutul de aur, 18:00, peste 1 386 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau interesanta poveste a lui Jyoti, mai mult decât triplu faţã de cei care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target urmãreau programul oferit de Pro Tv, La Mãruţã.

ExclusivNews.ro

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.










TE-AR MAI PUTEA INTERESA