Acasăoameni noiAŞA CEVA... - Construcţia unei autostrăzi blocată de lilieci. Cine dă explicaţia...

AŞA CEVA… – Construcţia unei autostrăzi blocată de lilieci. Cine dă explicaţia halucinantă

spot_img

DISTRIBUIȚI

AŞA CEVA…Motiv incredibil pentru care construirea autostrăzii dintre Lugoj şi Deva ar putea să fie întârziată. Potrivit preşedintelui de la Compania Naţională de Autostrăzi, Cătălin Homor, o binecunoscută peşteră de lilieci reprezintă motivul pentru care ministerul nu primeşte aviz pentru construirea sectorului de autostradă.

Drept urmare, proiectul ar putea fi întârziat până la trei ani existând riscul ca traseul acestui segment să fie deviat.

„Pe Lugoj-Deva, de exemplu, este un acord de mediu care trebuie revizuit. Este o peşteră artificială făcută de om în Primul Război Mondial sau Al Doilea Război Mondial şi bineînţeles liliecii… nu şi-au găsit chiar un adăpost, dar este o peşteră de tranzit (…)Este un studiu de evaluare al impactului acestei autostrăzi în zonă (…) Mai nou constructorul propune devierea traseului şi să lăsăm peştera intactă. Asta înseamnă să aruncăm proiectul doi-trei ani, poate chiar mai mult”, a declarat Homor, la B1 TV.

„Pe Lugoj-Deva, de exemplu, este un acord de mediu care trebuie revizuit. Este o peşteră artificială făcută de om în Primul Război Mondial sau Al Doilea Război Mondial şi bineînţeles liliecii… nu şi-au găsit chiar un adăpost, dar este o peşteră de tranzit (…)Este un studiu de evaluare al impactului acestei autostrăzi în zonă (…) Mai nou constructorul propune devierea traseului şi să lăsăm peştera intactă. Asta înseamnă să aruncăm proiectul doi-trei ani, poate chiar mai mult”, a declarat Homor, la B1 TV.

De altfel, preşedintele CNADNR afirmă că marea problemă cu care s-a confruntat ministerul Transporturilor şi motivul pentru care guvernul Cioloş nu a reuşit să facă niciun kilometru de autostradă îl reprezintă lipsa autorizaţiilor la şantierele care erau deja în execuţie.

„Am avut foarte multe autostrăzi unde s-a lucrat fără autorizaţie. Lucrul fără autorizaţie este incompatibil cu legislaţia aplicabilă, fapt ce a dus la stoparea evoluţiei acestor autostrăzi, în mare parte a şantierelor, proiecte care erau într-o evoluţie destul de bună. Dar ţinând cont că s-au efectuat fără autorizaţie este o faptă pedepsită penal. Am fost nevoiţi să stopăm aceste lucrări. Obţinerea acestor autorizaţii de construire a reprezentat unul din obiectivele primordiale pentru mine şi tot ministerul. Am reuşit să autorizăm două loturi din Sebeş-Turda, lotul 1 şi lotul 3, am primit autorizaţia pentru lotul 4”, a mai spus Cătălin Homor.

sursa

loading...

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.










TE-AR MAI PUTEA INTERESA